پکیج های آموزشی

برای ایجاد تغییرات ماندگار، نیازمند گذراندن آموزش های های علمی و عملی هستیم. برای این آموزش ها، پس از انجام تحقیقات ویژه توسط تیم مجرب ما، پکیج های جامع آموزشی برای شما عزیزان  طراحی شده که واقعا منحصر به فرد هستند.

شاید به لحاظ اسم یا موضوع با نمونه های موجود در بازار مشابهت داشته باشند، اما به لحاظ محتوا بسیار متفاوتند.

مثلا در دوره ی اناگرام، شما هم خودتان را می شناسید هم اطرافیانتان را. البته نه یک شناخت ساده و سطحی، بلکه شناختی عمیق و بسیار کاربردی. این دوره برای همه لازم است، چون تا خود و دیگران را نشناسیم،  نمیتوانیم قدم از قدم برداریم.

دوره ی بعدی، «دوره ی تحول» است. اگر آدم تنبلی هستید توصیه میکنم این دوره را تهیه نکنید. چرا که این دوره آموزش ها و تمرین هایی  دارد که باعث می شود زندگیتان را  متحول کنید. اما اگر واقعا خسته شده اید و میخواهید زندگیتان را از نو بسازید، بهترین گزینه برای شماست.

دوره ی سواد مالی به شما کمک میکند تا الگوی غلط مالیتان را که از کودکی شکل گرفته، تغییر بدهید. شاید تا الان دوره های مالی متعددی را گذرانده باشید و تغییراتتان کم باشد. علتش این است: تا زمانی که این الگوها ی عمیق عوض نشوند، کلیه ی دوره های همکاران عزیز من بی فایده هستند.

حال، وقتی مربیان ما به صورت خصوصی با شما کار کنند، سرعت همه ی اینها چند برابر می شود. چرا که آنها در تمام مراحل کنارتان هستند تا تمرینات را به درستی انجام دهید و اگر در مسیر آموزش ابهامی وجود داشته باشد، توسط خودشان یا از طریق من برطرف خواهد شد.

در نهایت با استفاده از این پکیج ها میتوانیم زندگیمان را دستخوش تغییرات بزرگی کنیم. امیدوارم که فقط آنها را نخرید و با تمام وجود یاد بگیرید.

دوره ها

یکی از تفاوت های ما با برخی از همکاران یا رقبا این  است که در کنار پکیج های آموزشی که به خودی خود کامل و منحصر به فرد هستند، دوره های متعدد آموزشی داریم که یادگیری شما عزیزان را آسان می کند.

برخی از این دوره ها رایگان هستند و برخی دیگر از دوره ها تخصصی تر بوده و در واقع مکمل پکیج ها می باشند. یعنی شما علاوه بر اینکه می توانید از پکیج های آموزشی استفاده کنید، می توانید در دوره ها شرکت کنید و تمام سوالات خودتان را بپرسید و مطالب را کامل یاد بگیرید.

در حال بارگذاری ...

آشنایی و خرید محصولات

برای آشنایی و خرید پکیج های آموزشی و محصولات ما می توانید از طریق لینک زیر به صفحه مورد نظر وارد شوید.

پکیج 1 (تیپ های شخصیتی)

۴۵۰,۰۰۰ تومان

برای گرفتن کد تخفیف لطفا روی کلمه کد تخفیف کلیک نمایید.

18 عدد در انبار

دسته:

تیپ های شخصیتی :

تیپ های شخصیتی دوره ای بسیار کارآمد و کاربردی است . در این دوره ما می آموزیم که خودمان چه نقاط قوت و ضعفی داریم یک خودشناسی کامل و جامع و در ادامه با خصوصیات اطرافیان آشنا میشویم . در دوره تیپ انسانها به دسته های گوناگونی تقسیم میشوند که هر دسته ویژگی های خاص خود را دارد . با شناخت دسته های گوناگون میتوانیم ارتباط بهتری با خود و اطرافیان پیدا کنیم ، انسان ها را بهتر درک کنیم و آنها را کمتر قضاوت کنیم خود را کمتر سرزنش کرده و پی ببریم که چه مشاغلی برای ما بهتر می باشد  و در ادامه بر روی اطرافیان اثر بیشتری گذاشته (چه در رابطه عاطفی چه در ارتباط با خانواده) و حتی باعث درآمد بیشتر ما در ارتباط با مشتری و پرسنل ما میباشد . این که با هر مشتری چطور رفتار کنیم و اینکه هر پرسنلی به درد چه کاری میخورد این دوره عام بوده و به درد همه میخورد از خانم خانه دار گرفته یا دانشجو و محصل تا وکیل و تاجر و مدیران و … . چرا که همه لازم داریم خود و دیگران را با سرعت بیشتر و عمیق تر بشناسیم . مزیت این دوره نسبت به دوره های مشابه آن این است که زبان بسیار ساده ای دارد بسیار عملی و کاربردی میباشد . شناخت خیلی قوی تر و عمیق تر میدهد . یادگیری آن ساده بوده و در زمان کوتاه مطالب بسیار مفیدی به شما عزیزان ارایه میشود . امیدواریم با گذراندن و تمیرین این دوره بتوانید گام بسیار موثر در زمینه خودشناسی و ارتباطات خود بردارید .

مهارت هائی که بعد از این دوره می توانید کسب کنید:

  1. شناخت عمیقی از خود و نوع نگرش و رفتار های خود.
  2. شناخت سریع انسان های جدید.
  3. شناخت عمیق اطرافیان و نزدیکان.
  4. افزایش مهارت ارتباط موثر و اعتماد بنفس در روابط.
  5. پذیرش خود و کاهش سرزنش خود.
  6. پذیرش و درک بهتر اطرافیان و کاهش خشم.
  7. انتخاب بهتر شریک کاری یا عاطفی.
  8. انخاب بهتر کارمندان.
  9. بهبود روابط عاطفی .
  10. انتخاب شغل بهتر بر اساس تیپ.

مباحث دوره:

  1. تیپ شخصیتی چیست؟
  2. تاریخچه تیپ.
  3. نگاه کلی هر تیپ.
  4. علایق و نگرانی های هر تیپ کدام است؟
  5. نقاط ضعف و قوت هر تیپ چیست؟
  6. مرور و جمع بندی
  7. چگونه هر تیپ را تشخیص دهیم؟
در حال بارگذاری ...
پکیج های آموزشی