رامین لوزانی کیست؟

رامین لوزانی بنیانگذار هدف سازان فردای روشن یک کوچ سازمانی است که از موسسه (BODY & MIND) فرانسه فارغ التحصیل شده است و اولین کوچ حرفه ای است که توانسته با استفاده از قدرت ذهن و علوم رفتار شناسی تحولی بزرگ در این صنعت ایجاد کند و به دستاوردهای فوق‌ العاده‌ای برسد.

مهندس رامین لوزانی فعالیت خود را در سال ۱۳۸۳ در حوزه مهارت های زندگی آغاز نمود. سپس وارد عرصه رفتارشناسی شده و در این حوزه  تحصیلات خود را تکمیل نمود.
ایشان با بیش از ده هزار ساعت تجربه مشاوره و برگزاری کلاس و کارگاه و سمینار اقدام به ثبت موسسه هدف سازان فردای روشن نموده و در حال حاضر به صورت تخصصی روی بهبود وضعیت سازمان ها و  شرکت ها (کوچینگ سازمانی) فعالیت می کند.
موسسه هدف سازان فردای روشن با برگزاری انواع دوره های کوچینگ سازمانی باعث هرچه توانمند تر شدن مدیران و افزایش راندمان سازمان ها می شود.

مدارک رامین لوزانی

  1. مدرک کوچینگ سازمان و مستر کوچینگ و کوچینگ خانواده از موسسه (BODY & MIND) فرانسه
  2. مدرک (EFT)  از (AMT) انگلستان
  3. مدرک هیپنوتیزم اریکسونی و اناگرام و مستری (NLP) از موسسه ی (BODY & MIND) فرانسه
  4. مدرک  (life skills) از کشور انگلستان

پکیج 1 (تیپ های شخصیتی)

۴۵۰,۰۰۰ تومان

برای گرفتن کد تخفیف لطفا روی کلمه کد تخفیف کلیک نمایید.

18 عدد در انبار

دسته:

تیپ های شخصیتی :

تیپ های شخصیتی دوره ای بسیار کارآمد و کاربردی است . در این دوره ما می آموزیم که خودمان چه نقاط قوت و ضعفی داریم یک خودشناسی کامل و جامع و در ادامه با خصوصیات اطرافیان آشنا میشویم . در دوره تیپ انسانها به دسته های گوناگونی تقسیم میشوند که هر دسته ویژگی های خاص خود را دارد . با شناخت دسته های گوناگون میتوانیم ارتباط بهتری با خود و اطرافیان پیدا کنیم ، انسان ها را بهتر درک کنیم و آنها را کمتر قضاوت کنیم خود را کمتر سرزنش کرده و پی ببریم که چه مشاغلی برای ما بهتر می باشد  و در ادامه بر روی اطرافیان اثر بیشتری گذاشته (چه در رابطه عاطفی چه در ارتباط با خانواده) و حتی باعث درآمد بیشتر ما در ارتباط با مشتری و پرسنل ما میباشد . این که با هر مشتری چطور رفتار کنیم و اینکه هر پرسنلی به درد چه کاری میخورد این دوره عام بوده و به درد همه میخورد از خانم خانه دار گرفته یا دانشجو و محصل تا وکیل و تاجر و مدیران و … . چرا که همه لازم داریم خود و دیگران را با سرعت بیشتر و عمیق تر بشناسیم . مزیت این دوره نسبت به دوره های مشابه آن این است که زبان بسیار ساده ای دارد بسیار عملی و کاربردی میباشد . شناخت خیلی قوی تر و عمیق تر میدهد . یادگیری آن ساده بوده و در زمان کوتاه مطالب بسیار مفیدی به شما عزیزان ارایه میشود . امیدواریم با گذراندن و تمیرین این دوره بتوانید گام بسیار موثر در زمینه خودشناسی و ارتباطات خود بردارید .

مهارت هائی که بعد از این دوره می توانید کسب کنید:

  1. شناخت عمیقی از خود و نوع نگرش و رفتار های خود.
  2. شناخت سریع انسان های جدید.
  3. شناخت عمیق اطرافیان و نزدیکان.
  4. افزایش مهارت ارتباط موثر و اعتماد بنفس در روابط.
  5. پذیرش خود و کاهش سرزنش خود.
  6. پذیرش و درک بهتر اطرافیان و کاهش خشم.
  7. انتخاب بهتر شریک کاری یا عاطفی.
  8. انخاب بهتر کارمندان.
  9. بهبود روابط عاطفی .
  10. انتخاب شغل بهتر بر اساس تیپ.

مباحث دوره:

  1. تیپ شخصیتی چیست؟
  2. تاریخچه تیپ.
  3. نگاه کلی هر تیپ.
  4. علایق و نگرانی های هر تیپ کدام است؟
  5. نقاط ضعف و قوت هر تیپ چیست؟
  6. مرور و جمع بندی
  7. چگونه هر تیپ را تشخیص دهیم؟
کد تخفیف